Rozmawiamy z Łukaszem Jaworskim – członkiem zarządu naszego klubowicza, firmy LTB Sp. z o.o. zajmującej się kompleksowym marketingiem internetowym.

Jesteście Klubowiczem już ponad rok czasu. Nie każdy jednak miał okazję zapoznać się z Waszą firmą, usługami i podejściem do biznesu. Jaka jest Wasza historia i czym się zajmuje Wasza firma?

Projekty internetowe realizujemy już od 2009 roku. Osobiście w agencji jestem od 2010 roku i od tego czasu rozwijałem kwestie związane z digital marketingiem. Dużym impulsem dla naszej firmy było skupienie się na realizowaniu działań związanych z pozycjonowaniem w wyszukiwarkach internetowych. Obecnie specjalizujemy się w całościowym marketingu internetowym, bo wiemy, że kompleksowość działań pozwala na uzyskanie efektu synergii i wyprzedzenie konkurencji.

Możliwości marketingu internetowego są szerokie, stąd też moje pytanie jakie działania marketingu internetowego uważasz za najskuteczniejsze?

Tak jak wspomniałem – zalecamy podejście całościowe, które obejmuje realizację usługi pozycjonowania, content marketing, tworzenie landing page oraz oczywiście social media marketing. Jedna część nakręca drugą, co pozwala zrealizować założenia sprzedażowe, jak i wizerunkowe. W zależności od branży i specyfiki działalności, B2B lub B2C, podejmujemy analizy otoczenia biznesowego proponując najtrafniejsze działania w ramach określonych budżetów marketingowych.

Osobiście uważam, że największym impulsem dla biznesu jest skuteczne pozycjonowanie. Osiągając dobre efekty w wyszukiwarkach internetowych to nie my musimy szukać klientów, to klienci szukają nas i sami się do nas zgłaszają. Jak podają statystyki wyszukiwarki internetowe dostarczają w sumie 93% całościowego ruchu na stronach internetowych. Warto to wykorzystać i już teraz radzę się zastanowić, czy nasza firma jest widoczna po frazach typu „moja usługa + miasto”, „mój produkt + miasto” na topowych pozycjach w Google. Bo jeżeli nie, to tracimy zapytania i tym samym sprzedaż. Ograniczamy także zasięgi własnej marki.

Często, podczas spotkań, informujesz, iż prowadzicie działania także na rynkach zagranicznych. Jakich klientów obsługujecie?

Tak, racja – możliwość działania na rynkach zagranicznych wyróżnia nas spośród innych agencji marketingowych. Prowadzimy z sukcesem działania na rynkach anglojęzycznych, niemieckojęzycznych oraz w Norwegii, Szwecji i Czechach.

Obsługujemy zarówno małe przedsiębiorstwa, pojedynczych przedsiębiorców, jak i duże marki korporacyjne. Jest w naszej agencji miejsce na działania zarówno dla międzynarodowej korporacji oferującej certyfikację ISO, jak i dla np. lokalnych firmy budowlanych.

Jesteście klubowiczem od roku, dlatego też na zakończenie mam pytanie czy uważasz, że Klub Biznesu Olympic jest inicjatywą wspierającą biznes i czy polecacie firmom wstąpienie do Klubu?

Klub Biznesu uważam za świetną inicjatywę łączącą przedsiębiorców z różnych branż. Spotkania otwarte, jak i zamknięte pozwalają na stworzenie trwałych relacji, które można odpowiednio wykorzystać. Dużą wartością bycia członkiem Klubu Biznesu Olympic jest jego uczestnictwo w Ogólnopolskiej Grupie Klubów Biznesu, dzięki czemu możemy dotrzeć do firmy i osoby decyzyjnej w każdym mieście w Polsce. W jaki sposób to wykorzystamy – to już zależy od nas.

Strona: ltb.pl
E-mail: lukasz@ltb.pl
Telefon: +48 502 263 293
LinkedIn: linkedin.com/in/lukasz-jaworski/