MANDS
badania opinii – badania marketingowe
Badania Rynku i Opinii
Od prawie 20 lat uczymy się od najlepszych i dostarczamy WIEDZY, na podstawie której największe firmy budują strategie i podejmują decyzje. Pracujemy z takimi firmami, jak McKinsey&Company, Credit Agricole, Raiffeisen Polbank, Wills Integrated, Multum PR, PWC, Jysk, Polo Market, E. Leclerc i wiele innych.
Naszą rolą jest zbieranie informacji, które wspomagają tworzenie relacji pomiędzy klientem, a firmą, pomiędzy marką, a konsumentem oraz pomiędzy potrzebą, a produktem, który ją zaspokaja w optymalny sposób.
Każdy projekt jest indywidualny, dopasowany do potrzeb firm, z którymi pracujemy.
Stawiamy na długofalowe relacje, które wzmacniają rozwój naszych klientów.
Produkty/usługi:
- badania świadomości i wizerunku marki
- badania produktowe i popytowe (przed wprowadzeniem, weryfikujące pozycjonowanie marki na tle konkurencji)
- badania cenowe
- badania użyteczności
- badania Mystery Shoppingowe (np. badanie jakości obsługi)
- badania satysfakcji klientów
- warsztaty produktowe (logotyp, opakowanie itp.)