MANDS

badania opinii – badania marketingowe

MANDS
Przemysław Huk – Research Executive

tel.: 500 027 423
mail: p.huk@mands.pl
www.mands.pl

Badania Rynku i Opinii

Od prawie 20 lat uczymy się od najlepszych i dostarczamy WIEDZY, na podstawie której największe firmy budują strategie i podejmują decyzje. Pracujemy z takimi firmami, jak McKinsey&Company, Credit Agricole, Raiffeisen Polbank, Wills Integrated, Multum PR, PWC, Jysk, Polo Market, E. Leclerc i wiele innych.

Naszą rolą jest zbieranie informacji, które wspomagają tworzenie relacji pomiędzy klientem, a firmą, pomiędzy marką, a konsumentem oraz pomiędzy potrzebą, a produktem, który ją zaspokaja w optymalny sposób.

Każdy projekt jest indywidualny, dopasowany do potrzeb firm, z którymi pracujemy.
Stawiamy na długofalowe relacje, które wzmacniają rozwój naszych klientów.

Produkty/usługi:

  • badania świadomości i wizerunku marki
  • badania produktowe i popytowe (przed wprowadzeniem, weryfikujące pozycjonowanie marki na tle konkurencji)
  • badania cenowe
  • badania użyteczności
  • badania Mystery Shoppingowe (np. badanie jakości obsługi)
  • badania satysfakcji klientów
  • warsztaty produktowe (logotyp, opakowanie itp.)