MANDS to polski instytut badawczy, działający na rynku badań marketingowych i badań opinii od 2005 roku.
W realizacji badań stawiamy na indywidualne podejście do każdego projektu, słuchamy i doradzamy, pomagamy znaleźć drogę do rynkowego sukcesu. Jako instytut referencyjny wyznaczamy standardy w badaniach dla sieci handlowych.
Na zdjęciu od lewej Dyrektor ds. Rozwoju Mariusz Orczyk, Dyrektor Zarządzający Agnieszka Łebkowska oraz Remigiusz Jezierski .

Projekty badawcze realizowane są w oparciu o własną siatkę ankieterską, która liczy ok. 400 ankieterów nadzorowanych przez 10 trenerów regionalnych w całym kraju. Ankieterzy instytutu MANDS działają według wytycznych Międzynarodowego Kodeksu Postępowania w Badaniach Rynku ESOMAR oraz Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA) prowadzonego przez OFBOR.

Czym się wyróżniamy?
• INDYWIDUALNE PODEJŚCIE DO KLIENTA

Każdy klient otrzymuje wsparcie merytoryczne dostosowane do jego indywidualnych potrzeb i oczekiwań
• NOWOCZESNE TECHNOLOGIE

W ramach POiG lata 2007-2013 Działanie 8.2 wdrożyliśmy teleinformatyczny system kooperacji klasy B2B integrujący rozproszone operacje sondażowania, przetwarzania danych i raportowania danych w badaniach rynku i opinii
• DOŚWIADCZONY ZESPÓŁ

Projekty badawcze realizowane są przez specjalistów z wieloletnim stażem w branży badań rynku i opinii.